Jump to content

Ethereum Total Supply


sunny81
 Share

Recommended Posts

bei eth steht ja nicht die knappheit in der featuresliste sindern die programmierbarkeit - musst mal schauen wie der pos-algo genau abläuft dann kannst die eingebaute inflation ausrechnen

 

Eingebaute Inflation? Kannst mir das erläutern? Bin leider nicht so bewandert.

Link to comment
Share on other sites

Dann kann es theoretisch also mal 100 Trillionen ETH geben..?

Das wäre für mich das Aus für ETH.

100 Trillionen dürfte aber etwas dauern, aber es stimmt, die Menge ist nicht begrenzt.

 

Ganz im Gegensatz zu Bitcoin, Litecoin, Dash usw....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.