Jump to content

Binance Futures Founding Gebühr


crankster

Recommended Posts

Hallo zusammen, 

kann mir hier vielleicht jemand erklären, welche Gebühren beim trading auf Binance Futures entstehen? Was ich nicht verstehe ist die Founding Rate die zusätzlich anfällt. 

Diese wird folgendermaßen gebildet:

Funding Rate×Funding Rate der Nominalposition×Nominalposition

Wär vielleicht jemand so gütig mir das anhand eines kurzen Beispiels zu erklären? 

Leider ist das für mich Laie total unverständlich und auch die restliche Gebührenaufstellung auf Binance ist für mich gänzlich intransparent.

vielen Dank schonmal.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.