Jump to content

Transaction ID in Mempool


b3rrr

Recommended Posts

Hallo Zusammen,

ich habe eine kurze Frage. Gehe ich recht in der Annahme, dass wenn ich versuche BTC über die Bitcoin-Qt wallet zu versenden, dass dieser Status...

Zitat

Status: 0/unconfirmed, in memory pool
Debit: -1.39712000 BTC
Transaction fee: -0.00288000 BTC
Net amount: -1.40000000 BTC
Transaction ID: e6045d19df99f31a0534f00401ef808a65e13febafadbfe3e7e958c31f101f17
Transaction total size: 191 bytes
Output index: 0

...bedeutet, dass ich eigentlich die Transaction ID unter blockchain.info über die Suche im Memory Pool finden müsste?

Tue ich nämlich nicht, und stehe an dieser Stelle jetzt zum zweiten mal. Habe noch eine Transaktion die im gleichen Status seit fast einem Tag hängt.

 

Danke schon mal für jede Hilfe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.