Jump to content

Verbindungsfehler


blinky27
 Share

Recommended Posts

Freund von mir hat versucht mit dem Minen heute anzufangen, nachdem ich ihn gerzählt hatte das ich seit gestern dabei bin.

 

Er bekommt keine Verbindung zustande. Immer Verbindungsfehler wird angezeigt. Ich vermute das es an sein Router liegen könnte. Er hat Speedport W 504. Ich wollte mal seine Routerfirewall abschalten testweise, das geht aber nicht.

 

Hättet ihr ne Idee was er noch machen könnte?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.