Jump to content

Coinbase ERC20 Token an Wallet senden Transfer fee


Arne

Recommended Posts

Guten Abend, 

ich habe da mal ne Verständnisfrage, ich habe gestern einen ERC20 Token von Coinbase zu meiner Wallet transferiert, die Gebühr wurde bei Coinbase in Form des ERC20 Token bezahlt, umgerechnet in € waren das 45 Cent.

Die Transaktion ist angekommen und in der Txid steht eine Transfer Fee von 19,35$.

Hab ich da ein Verständnisproblem oder hätte nicht eigentlich ich diese Transfer Fee zahlen müssen?

Wer hat diese Fee nun bezahlt? Coinbase?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.