Jump to content

Ethereum Adresse auf Jaxx


fuh
 Share

Recommended Posts

Hallo,

bin noch ganz neu in der Materie, aber habe eine Frage zum Thema Anonymität. Wenn ich von der Jaxx wallet aus Transaktionen mit ETH vornehmen möchte, lässt sich die Adresse -anders als bei bitcoin und co.- nicht ändern, d.h. ich muss für alle Transaktionen ein und dieselbe Adresse nutzen. Gilt hier ein anderes Prinzip als bei bitcoin??

Vielen Dank schonmal!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.