Jump to content

Iota: Light Wallet - Tangle verbindet nicht


DerE
 Share

Recommended Posts

Hallo Leute,

 

habe mir gestern das Ligth Wallet 2.5.4 für Mac installiert. Nun möchte ich BTC ans Wallet senden, doch leider verbindet sich die Empfangsadresse nicht mit dem Tangle: es lädt und lädt und verbindet sich nicht. Die BTC kann ich auch noch nicht senden, da die Adresse beim Sendeversuch als "ungültig" deklariert wird..

 

Kann mir da jemand helfen?

 

Gruß DerE

Edited by DerE
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.